niedziela, 20 października 2013

Marchevkowa pętla śladem historycznych pruskich rodów


Przede mną roztacza się cudowna wizja trzech wolnych od szkoły weekendów. Pogoda miała chwilowe załamanie, ale meteorolodzy twierdzą, że jeszcze będzie słońce i ciepełko. Mam zamiar wykorzystać dobrodziejstwa złotej jesieni i porobić trochę fotograficznych zapasów na zimę. Za kilka tygodni, kiedy spadnie śnieg, będę musiała wykazać się nie lada kreatywnością, aby cokolwiek się tu pojawiło. Mam kilka zaległych tekstów, ale czy to wystarczy na te wszystkie śnieżyce i zawieje? Zobaczymy.

Tymczasem mam w planach dawno opracowaną 60-cio kilometrową trasę po małych nieznanych wioseczkach  województwa zachodniopomorskiego, skrywających ciekawe obiekty. Kościółki, pałacyki, cmentarze i inne regionalne atrakcje.
Gdyby ktoś miał ochotę dołączyć - mam wolne miejsca w małopalącym aucie, proszę o kontakt, namiary znajdziecie w zakładce "O mnie" u góry strony.

Pozdrawiam.
Od jutra zaczynam pisać konspekt wyjazdu. :)

11 komentarzy:

  1. Marchevko fajna koncepcja ....ale dziewczyno bądź ostrożna .....bo ja chcę dalej do Ciebie zaglądać a nie wiadomo kto się zgłosi :)
    Uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, Ilono, fakt, kiedyś na fejsbuku ktoś imprezę ogłosił i zeszło się pół miasta. Na szczęście nie podałam zbyt wielu szczegółów, te podam tylko na priv, jeśli będę miała pewność, że wszystko będzie ok :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. To czekam na dalsze wieści :) szkoda że Agulec nie może fajny duet by był :)

      Usuń
  2. Pierwsza myśl była taka: jadę z Tobą:) Niestety M. mnie szybko uświadomił, że nie mogę:( Super wyprawa Cię czeka:) Już tuptam nóżkami w oczekiwaniu na posty z tego wypadu! Pozdrawiam:)
    p.s. przypadkiem usunęłam poprzedni komentarz;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać na szlaku :)
      I jeszcze mam nadzieję, że pogoda dopisze w najbliższy weekend :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zapowiada się bardzo interesująco. Osobiście uwielbiam zwiedzać pałace, dwory i twierdze :) Zawsze po powrocie albo przed wyjazdem szukam ciekawostek o tych 'świadkach historii'. Miłej wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię takie miejsca. Z reguły każdy wyjazd planuję i wiem, co spotkam na swej drodze, po powrocie czytam o niespodziankach, na jakie natrafiłam :)

      Usuń
  4. Super plan. Fajna wycieczka , mam nadzieje , że będzie super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko dopisze pogoda, to się uda, bo do soboty daleko, ale dzisiaj od nocy mamy ciągłe urwanie chmury i burze. :)

      Usuń
  5. W Rarwinie jest zabytkowy kościół oraz bezstylowy pałac, które pominęłaś w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Dziękuję za wskazówkę, koniecznie muszę nadrobić!

      Usuń

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Dziękuję :)

Obserwatorzy