środa, 31 grudnia 2014

Rozstrzygnięcie folkowego konkursu

Zaczniemy od rzeczy przyjemnych, czyli od rozwiązania zagadki umieszczonej w pierwszym folkowym wpisie. Żeby sprawiedliwości stało się zadość, a każdy miał równe szanse, do wyłonienia zwycięzcy użyłam automatycznego generatora liczb. Komputer sam zadecydował, kto dostanie zakładkę. W losowaniu udział wzięło pięć osób, które udzieliły prawidłowej odpowiedzi pod wspomnianym wpisem. Nadałam numery zgodne z kolejnością zgłoszeń:


Następnie wpisałam ilość cyfr, które mają zostać wylosowane i wskazałam zakres od 1 do 5. Automat wygenerował liczbę 2.

Widać więc, że wygrała Agulec. Gratuluję! :) Proszę o przesłanie mailem adresu do wysyłki nagrody.
Mżawka natomiast przy najbliższym spotkaniu otrzyma nagrodę-niespodziankę za oryginalne poczucie humoru :D


4 komentarze:

  1. o! ale, że ja:) Moja pierwsza wygrana Marchevko! Dzięki! Już zaraz piszę Ci maila:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej dziękuję! :) to nie poczucie humoru to rozbrajająca szczerość :) czasem to plus czasem minus :D

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Dziękuję :)

Obserwatorzy