niedziela, 5 listopada 2017

Jesienny Kołobrzeg

W tym roku jesień uraczyła nas pięknymi barwami. Niektóre kadry są Wam znajome z fanpage albo z instagrama, ale nie wszystkie. Dzisiaj zabieram Was na spacer po uroczych zakamarkach Kołobrzegu, ozdobionych złotym słońcem października i listopada :)

Kołobrzeg, 01.10.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 01.10.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 12.10.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 12.10.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 18.10.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 18.10.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 18.10.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 18.10.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 18.10.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 18.10.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 18.10.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 18.10.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 05.11.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 05.11.2017,©Marchevka.
Kołobrzeg, 05.11.2017,©Marchevka.

24 komentarze:

  1. Pięknie wygląda Kołobrzeg na Twoich zdjęciach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaaadnie.Szczęki z młodzieńczym wąsikiem i kilka innych znamy,znamy;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda dopisała. Albo może czas, żeby na to wszystko spojrzeć innym okiem :)

      Usuń
  3. Zdjęcia przecudne :) Detale, kolory kompozycje, mniam.... uczta dla oczu i serca.

    OdpowiedzUsuń
  4. W Kołobrzegu latem był kiedyś mój syn i bardzo mu sie podobało. Widzę, że i jesienią jest się czym zachwycać, dziękuję za porcję jesiennych fotek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie jesienne klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. p.s. drugie zdjęcie z tym niesamowitym światłem przez drzewa - majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że doceniłaś. Też mi się podoba, ale muszę doszlifować moje zdolności foto, żeby było ładniej, bo to jeszcze nie to, co mi się marzy :)

      Usuń
  7. Piękne jesienne zdjęcia. Dawno nie byłam w Kołobrzegu, będzie to trzeba nadrobić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie trzeba nadrobić, miasto z roku na rok się zmienia, zdecydowanie na lepsze! :)

      Usuń
  8. Piękna ta Twoja jesień.:)))
    Eeeeech... No i znowu zatęskniłam za morzem...
    A ten "karczoch" to co to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten karczoch to serce popularnej kołobrzeskiej fontanny, znanej jako "szczęki", a dokładnie Szczęki naczelnika ;)

      Usuń
  9. Witaj. Zaglądam na Twój blog już długo. Pięknie pokazujesz Kołobrzeg. To jedno z moich ulubionych miast. Z racji tego, że bywam tam od kilkunastu lat co roku to znam te miejsca. W tym we wrześniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Kołobrzeg jest magiczny, cieszę się, że nie tylko ja go lubię :)

      Usuń
  10. fajne zdjecia, szczególnie te makro :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jesień, wszędzie jest piękna, a ta utrwalona w Twoim obiektywie, Marchevko, kołobrzeska to prawdziwe cudo. Żadna pora roku nie obfituje w takie barwy jak jesień. Kolory prosto z bajki.
    Pozdrawiam serdecznie Marchevko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne fotki. Dziękuję za umożliwienie mi zapoznania się z kołobrzeską jesienią.
    Skłonił mnie do zaglądnięcia na tę stronę tytuł Bloga: "podróże". Podróżowałem w swoim życiu dużo - nawet bardzo dużo wchłonąłem km. dróg - Polski, Europy, Bliskiego Wschodu i pn. Ameryki. W sumie 45 lat nawijałem na koła asfalt, i nie tylko asfalt dróg na koła ciężarówek i trucków jakie mi przyszło ujeżdżać.

    Tu, wspomnienie z podróży do Ammanu:
    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4891510389511756317#editor/target=post;postID=6913648324481221560


    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Marchevko, zawitałam pierwszy raz (dzięki Klarce), ale już zostanę. Powodów jest kilka. Jako były geograf sporo się najeździłam po Polsce i wiele miejsc jest bliskie mojemu sercu. Po drugie jestem fotograf amator i chwytam w obiektyw piękne miejsca i ulotne chwile. Po trzecie w szkole podstawowej i średniej miałam ksywkę MARCHEWKA. No i po czwarte lubię Kołobrzeg, często do niego przyjeżdżam, a ulubionym obiektem jest Pomnik sanitariuszki - zawsze mnie wzrusza. Pozdrawiam Ela z pogranicza Wielkopolski i Kujaw.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wrażenie, że Kołobrzeg jest nieco niedoceniany, a to urokliwe miasto

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Dziękuję :)

Obserwatorzy