niedziela, 26 marca 2017

Wiosno przybywaj! Czyli sobotni spacer po Ekoparku :)

Szare, nieodżyłe po zimie trawniki, stalowe niebo i niskie temperatury nie nastrajają optymistycznie. Gołe drzewa i świadomość, że do wiosny jeszcze kilkanaście tygodni, chwilami dobijają. Ale Marchevka nie osiada na laurach i gdy jest jej naprawdę źle, wyrusza na poszukiwania. I zazwyczaj znajduje to, czego szuka. Tym razem też znalazła, kilka kilometrów od miasta. Co tu dużo mówić, to po prostu trzeba zobaczyć :)




























A jak u Was sytuacja na froncie? :)

16 komentarzy:

  1. Pejzaże malownicze a kaczki apetyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąski już odleciały, a niedawno widziałam kaczkę w białym krawacie! Cudo!

      Usuń
  2. Melduję ze front jest wyżowy, słoneczko świeci, zielone listki na żywopłotach już się pokazały, więc idzie ku lepszemu, znaczy wiosennemu. A te kaczki to trochę jak gęsi wyglądają :) Kwa, kwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty do tych gęsi tak blisko podeszłaś, czy wykorzystałaś możliwości aparatu?:))) Śliczne są.:) No dobra, łabędź też śliczny.:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę podeszłam, trochę zoomem, bo lekko dzikie są :)

      Usuń
  4. Czasem wystarczy dobrze popatrzeć! W tym roku z róznych względów mam okazje podglądac wiosne od jej cichego skradania się od początku marca. NIesamowite, jak z dnia na dzień zazieleniają sie pola, a na gałązkach pęcznieją pączki (wiem masło maślane, ale innego słowa nie znalazłam) Fajne bliskie spotkania z ptakami miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo lubię ptactwo, tylko mewy mnie bardzo mocno irytują :) a gąski są takie sympatyczne z wyglądu, mogłabym godzinami patrzeć:)

      Usuń
  5. haha, ja tam gęsi się boję, lubia atakowac :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ci się udało sfotografować ptaki z tak bliskiej odleglości? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są przyzwyczajone do ludzi, a ponadto mam aparat z pokaźnym zoomem, co bardzo pomaga przy fotografowaniu tak płochliwych dzikich ptaków :)

      Usuń
  7. Marchevko Tobie i Bliskim składam najserdeczniejsze życzenia.
    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bez okazji także życzę samych serdeczności :)

      Usuń
  8. szczur z loch ness15.04.2017, 17:42

    Zdrowych, Spokojnych i Rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Dziękuję :)

Obserwatorzy