czwartek, 26 grudnia 2013

Po Świętach, czyli nowe nadzieje ;)

Kończy się drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia. Jutro do pracy, później weekend, kolejne dwa dni do pracy i koniec roku. Szybko minęło, prawda?
Sama nie wiem, kiedy minął ten rok, kiedy nadeszły Święta i minęły! Wigilię spędziłam z rodzicami i bratem, a wczoraj spotkaliśmy się u Babci w zdecydowanie szerszym gronie. Było gwarno i wesoło, to pewnie za sprawą synków moich braci ciotecznych. Posiedzieliśmy, pogadaliśmy, zrobiliśmy kilka pamiątkowych fotek.
Mikołaj także był. Mam nadzieję, że w Nowym Roku nie będę Was już raczyła przepalonymi i prześwietlonymi zdjęciami, bo w paczce znalazłam filtry fotograficzne: połówkowy szary, połówkowy tabaczkowy i gwiazdkowy tęcza. W ciągu tych dwóch dni przetestowałam tylko gwiazdkowy, reszta musi poczekać na wyjazd w plener, a taki już niedługo :)


Filemon PACZY, co ta Marchevka znowu kombinuje
Możliwości filtru gwiazdkowego. :)
Drugi rok z rzędu po naszym świątecznym stole biegają renifery ;)

A Wam jak minęły Święta? Mikołaj był? Wesoło było?
Pozdrawiam serdecznie! :)

1 komentarz:

  1. oj święta, święta i po świętach:) strasznie szybko ten czas minął...było mega ciepło i bez śniegu:( a i Mikołaj przyszedł i drobiazgi przyniósł:) Pozdrawiam poświątecznie:D

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna. Dziękuję :)

Obserwatorzy